Hovefestivalen Forum
Praktisk
Alt du lurer på om festivalen 
Tilbake til tråden: ForrigeNeste
Gå til: Forum-listePoster i forumetNytt innleggSøkLogg inn
Partytelt!
Postet av: Nostler (IP Logged)
Dato: 11-05 2011
Hei! jeg lurer på hvordan ordningen med partytelt er i år? jeg finner ingen info om det på Hove sine sider smiling smiley lurer på pris for billettene og hvor stort partytelt du kan ha pr billett og hvor du kan kjøpe partyteltbilletter smiling smiley
Re: Partytelt!
Postet av: forum (IP Logged)
Dato: 11-05 2011
kan ikkje vær spesielt goe t å leida du då. står onna camping å partytelt:

Partytelt-billetter blir lagt ut til når festivalen nærmer seg. Om du vil ha med parttytelt til Hove må du ha en sånn billett, hvis ikke risikerer du å måtte sette igjen teltet på egen risiko ved inngangen. Vil du kjøpe en partytelt-billett må du i tillegg ha et Festivalpass eller Ukespass/Dagspass + et Campingpass. Partytelt er kun tillatt i tillegg til vanlig telt, og kan ikke brukes til å sove i. Du vil bli tilsendt en egen Partytelt-billett som du må ta med til Armbånds-bodene for stempling. Når det er gjort må du beholde billetten som bevis på at du har betalt for partyteltet. For deg og dine venners sikkerhet ber vi om at alle partytelt skal ha en av inngangene ut mot branngatene.
Postet av: Nostler (IP Logged)
Dato: 12-05 2011
Ahh, er vel ikke verdensmester i og lete nei, men takk for raskt svar smiling smiley
Postet av: Jerven (IP Logged)
Dato: 28-05 2011
Jeg har tenkt til å ta med et partytelt som er på 6*3 kvadratmeter, altså dobbelt så stort som et ordinært partytelt. Er det greit så lenge jeg kjøper to partyteltbilletter?
Postet av: forum (IP Logged)
Dato: 29-05 2011
har ikkje våre problem før, folk har hatt 9*3 og
Postet av: Gstreng (IP Logged)
Dato: 07-06 2011
Vi hadde 9*6 for et par år siden, måtte ha 6 billetter tongue sticking out smiley
Postet av: haraldm (IP Logged)
Dato: 07-06 2011
Svar med sitat:
Nostler
Hei! jeg lurer på hvordan ordningen med partytelt er i år? jeg finner ingen info om det på Hove sine sider smiling smiley lurer på pris for billettene og hvor stort partytelt du kan ha pr billett og hvor du kan kjøpe partyteltbilletter smiling smiley

Noen partytelt billeter er lagt ut nå!

Hæppy cæmping

Kun registrerte brukere kan poste i dette forumet.